Het gesticht van Staden herbergt de grootste psychopaten die er op de wereld rondlopen. De grootste gestoorden van de eeuw. Misschien aller tijden…
In dit gesticht leven de Zotten Van Het Millenium…
De gestoorden zijn zo uitzonderlijk psychopatisch, dat mensen er erg in geïnteresseerd zijn. Reporters doen dan ook alles om er een reportage over te maken.
Infiltreren in het gesticht is natuurlijk riskant. Zeker aangezien de onverantwoordelijke, luie opzichters hen uitzonderlijk veel bewegingsvrijheid geven.
Terwijl de psychopaten elkaar in de achtergrond vermoorden, zitten zij rustig bier te zuipen, te kaarten en wat naar de tv te kijken. (de enige reden waarom ze zich soms ergeren aan de bewegingsvrijheid van de gestoorden, is dat ze voor de tv staan, en zodus hun uitzicht belemmeren)
Infilitreren in het gesticht is zo gevaarlijk en zenuwslopend, dat de meesten het er niet levend van afbrachten. (ofwel werden ze zelf gestoord!)
Mijn site gaat over filmpjes over de reporters over dit gesticht.
Het gaat hier niet om een thriller ofzo, maar om een comische film.
www.dzvhm-online.tk Vergeef me de slechte kwaliteit van de films. We zijn allemaal amateuristische, slechte acteurs, en het kan wel wat kinderachtig overkomen… Ik ben ook maar 13. :\
Eventueel kun je op het forum uw mening of voorstel over de films kwijt.
Er is ook een aanzienlijk groot off topic gedeelte, dat altijd maar uitbreidt.