invers Software

Welkom! Log in Registreer een nieuw account Recente berichten

Geavanceerd

Downloadgebied

Gepost door Paul Pasveer 
Paul Pasveer
Downloadgebied
23 jaren geleden
Hallo,

Bij het downloadgebied wordt sinds aanmaakdatum 28-05-2002, telkens 2 hits weergegeven, hoewel ik (zoals vandaag) zeker weet dat ik de bestanden maar 1 keer heb ge'hit'.
Doet iemand mij na, is er een download-echo, of iets een beetje fout?

Vriendelijke groeten,

- Paul Pasveer
Ulf Dunkel
Re: Downloadgebied
23 jaren geleden
[i]Bij het downloadgebied wordt sinds aanmaakdatum 28-05-2002, telkens 2 hits weergegeven, hoewel ik (zoals vandaag) zeker weet dat ik de bestanden maar 1 keer heb ge'hit'.[/i]

Wat bedoel je daarme?
Paul Pasveer
23 jaren geleden
>[i]Bij het downloadgebied wordt sinds aanmaakdatum 28-05-2002, telkens 2 hits weergegeven, hoewel ik (zoals vandaag) zeker weet dat ik de bestanden maar 1 keer heb ge'hit'.[/i]

>
>Wat bedoel je daarme?

Ik bedoel, dat ik bijvoorbeeld de update van Locator maar EEN keer heb aangeklikt en gedownload, maar er staat nu dat het TWEE keer is gebeurd. (Locator 1.21, 2 hits).
Geen ramp, natuurlijk.

Overigens, ik heb de laatste 2 NewsTickers niet ontvangen.

Vriendelijke groeten,

- Paul Pasveer
Ulf Dunkel
23 jaren geleden
[i]Ik bedoel, dat ik bijvoorbeeld de update van Locator maar EEN keer heb aangeklikt en gedownload, maar er staat nu dat het TWEE keer is gebeurd. (Locator 1.21, 2 hits).[/i]

Nu versta ik. Misschien heeft dat je browser gemaakt. Ik heb dat ook af en toe dat ik een keer klik maar er zijn twee kliks geregistreerd. Meestal komt dat met MSIE.
Sander
21 jaren geleden
Het is wel grappig dat een DTP programma uit 199x beter is dan de huidige stand van zaaken als windows publisher
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen

top top

© 1998–2025 invers Software. All rights reserved. | Privacy
| Did you find translation errors in this page?