invers Software

Welkom! Log in Registreer een nieuw account Recente berichten

Geavanceerd

Steunkleuren en de rastergenerator

Gepost door Paul Pasveer 
Paul Pasveer
Steunkleuren en de rastergenerator
24 jaren geleden
Tot nu toe reageren de rasterbestanden in combinatie met steunkleuren nog wat vreemd. De getoonde kleuren zijn:zwart, cyaan. geel, magenta, en dan komt weer zwart. Als ik dan op het pijltje links naast de laatste kleur zwart klik, wordt de dialoogbox <ploep> gesloten. De standaard ingestelde rasterconfiguratie toont wel alle steunkleuren in het document, maar ik wil mijn eigen rasters gebruiken. Ligt dit aan de wat verouderde Medialink rasters?
heeft iemand daar al ervaring mee?

-Paul Pasveer
Ulf Dunkel
Re: Steunkleuren en de rastergenerator
24 jaren geleden
[i]Als ik dan op het pijltje links naast de laatste kleur zwart klik, wordt de dialoogbox <ploep> gesloten.[/i]

Ik zie dit bugje voor de eerste keer - en heb 't straks aan MiMo gestuurd. Maar - ik zie ook: wanneer ik de dialoog voor de tweede keer ga openen, werkt het scrollen en ik kan tot en met de 16. steunkleur scrollen.
Paul Pasveer
24 jaren geleden
>[i]Als ik dan op het pijltje links naast de laatste kleur zwart klik, wordt de dialoogbox <ploep> gesloten.

>Ik zie dit bugje voor de eerste keer - en heb 't straks aan MiMo gestuurd. Maar - ik zie ook: wanneer ik de dialoog voor de tweede keer ga openen, werkt het scrollen en ik kan tot en met de 16. steunkleur scrollen.
[/i]
Je hebt gelijk. Niet een ernstig bugje gelukkig.
Paul Pasveer
24 jaren geleden
Hallo,

Nu we het er toch over hebben, zijn er 'officiele' rasterhoeken en andere instellingen voor steunkleuren? Tot nu toe werkte ik met magenta, cyaan en geel i.p.v. steunkleuren, maar nu gaat het natuurlijk echt.

- Paul Pasveer
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen

top top

© 1998–2025 invers Software. All rights reserved. | Privacy
| Did you find translation errors in this page?