invers Software

Welkom! Log in Registreer een nieuw account Recente berichten

Geavanceerd

ColoPS

Gepost door Paul Pasveer 
Paul Pasveer
ColoPS
23 jaren geleden
Hallo,

Alleerst invers natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met het verkrijgen van de rechten van Calamus!
En dan, mijn vraag: ik heb PDF-print en PS-print, die voldoen prima. Maar wat zou ColoPS hieraan toevoegen? Betere compressie zou zeer welkom zijn.

Vriendelijke groeten,

-Paul Pasveer
Ulf Dunkel
Re: ColoPS
23 jaren geleden
[i]Alleerst invers natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met het verkrijgen van de rechten van Calamus![/i]

Hartstikke dank!

[i]En dan, mijn vraag: ik heb PDF-print en PS-print, die voldoen prima. Maar wat zou ColoPS hieraan toevoegen? Betere compressie zou zeer welkom zijn. [/i]

ColoPS werkt net zoals PDF-Print of PS-Print, maar het doet nog iets meer: je kan kiezen of je een EPS, PS of PDF wil hebben. En de compressie is echt wat beter.

Omdat de prijs nu zo laag is, zou dat ook geen groot risico zijn. ;-)
Paul Pasveer
23 jaren geleden
>[i]En dan, mijn vraag: ik heb PDF-print en PS-print, die voldoen prima. Maar wat zou ColoPS hieraan toevoegen? Betere compressie zou zeer welkom zijn. [/i]

>ColoPS werkt net zoals PDF-Print of PS-Print, maar het doet nog iets meer: je kan kiezen of je een EPS, PS of PDF wil hebben. En de compressie is echt wat beter.

>Omdat de prijs nu zo laag is, zou dat ook geen groot risico zijn. ;-)

Precies. Als er geen verschil zou zijn in de mogelijkheden, zou het weggegooid geld zijn. Maar nu... Kan ik het hier en nu bestellen? Mijn gegevens zijn bekend. Het kan per e-mail.
Alvast bedankt.

-Paul
Paul Pasveer
23 jaren geleden
Hallo,

Call me stupid, maar het lukt mij niet om een bestand van meer dan een pagina aan te maken met ColoPS. Steeds verschijnt alleen de laatste pagina in het bestand, ongeacht of het PDF is of PS.

Ik heb als instellingen:
Druckform: am Stuck
Datei: anhangen (of neu)

Ik werk op een Mac, voor als dat iets uitmaakt.

Alvast bedankt voor de hulp.

- Paul Pasveer
Ulf Dunkel
23 jaren geleden
[i]Call me stupid, maar het lukt mij niet om een bestand van meer dan een pagina aan te maken met ColoPS. Steeds verschijnt alleen de laatste pagina in het bestand, ongeacht of het PDF is of PS.[/i]

Ik denk dat er een bug in ColoPS is die eerst in SL2002 te zien is. ColoPS kan niet meer herkennen wanneer een nieuwe pagina begint. Daarom loopt bij meer dan een pagina iets mis.
Paul Pasveer
23 jaren geleden
>Ik denk dat er een bug in ColoPS is die eerst in SL2002 te zien is. ColoPS kan niet meer herkennen wanneer een nieuwe pagina begint. Daarom loopt bij meer dan een pagina iets mis.

Hm, als ik dat van tevoren had geweten...

- Paul
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen

top top

© 1998–2025 invers Software. All rights reserved. | Privacy
| Did you find translation errors in this page?